niedziela, 22 listopada 2015

Canpol babies - zestaw pielęgnacyjny



Zapraszam wszystkie chętne mamy do blogosfery Canpol babies oto link: http://canpolbabies.com/pl/ jest to miejsce gdzie znajdziemy dużo cennych rad dotyczących pielęgnacji, karmienia, bezpieczeństwa, zabawy dla naszego maluszka. Wyraziłam chęć udziału w przetestowaniu zestawu pielęgnacyjnego i jaka była miła niespodzianka , gdyż udało mi się zakwalifikować.

Zawartość zestawu pielęgnacyjnego:
- nożyczki z zaokrągloną końcówką,
- 4 pilniczki,
- cążki,
- grzebień,
- szczotka do włosów z miękkim włosiem,
- szczoteczka do zębów,
a wszystko w eleganckim pudełeczku takie rozwiązani właśnie lubię : poręczne i praktyczne , nie mam obawy ,że gdzieś coś zgubię .
Dodatkowo dostaliśmy aspirator do noska , jego przewagą nad innymi tego typu akcesoriami jest możliwość regulacji siły ssania. Urządzenie jest bardzo proste w użyciu , nie wymaga wymiany filtrów czy użycia baterii. Super sprawa.

Jestem bardzo zadowolona z takiej niespodzianki i polecam każdej mamie. Po kilku dniach użytkowania mogę śmiało stwierdzić, że jest to rzecz na którą nie zawahałabym się zapłacić , wszystko wykonane najwyższej jakości , wygodne w użyciu, nie mam obawy , że mogę zrobić dziecku krzywdę . Mistrz na 100%.


PB165055.JPG


PB205067.JPG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz