czwartek, 7 stycznia 2016

Chusteczki nawilżajace Dada Premium Sensitive vs. HIPP Babysanft

Dzisiaj mały pojedynek chusteczek nawilżających dla dzieci i niemowląt , których używam do oczyszczania skóry mojego maluszka.



P1040077.JPG


Dada Premium Sensitive z pantenolem i ekstraktem z rumianku . Jak zapewnia producent są one wyjątkowo miękkie, delikatnie i jednocześnie wytrzymałe. Nie podrażniają skóry dziecka, pomagają usuwać wszelkie zanieczyszczenia. HIPOALERGICZNE .


Nie zawierają :
- alkoholu
- parabenów
- mydła


Możemy je kupić w sklepach Biedronka gdzie są bardzo w przystępnej cenie. Często możemy natknąć się na różne promocje związane z zakupem właśnie tych chusteczek.

Plusy:
- przystępna cena
- odpowiednie do wrażliwej skóry
- nie uczulają

Minusy:
- zbyt intensywny zapach
- dla mnie zbyt nasączone

Ilość sztuk:72
Producent: Hygienika S.A.



HIPP Babysanft od 1 dni życia. Dzięki wyjątkowej miękkości oraz zwiększonej chłonności chusteczki pozwalają niezwykle dokładnie i łagodnie oczyścić skórę bez konieczności dociskania ich do skóry.

 Nie zawierają :
- olejków eterycznych
- alkoholu
- mydła
- emulgatorów PEG
- barwników
- surowców pochodzenia zwierzęcego

Dostępne w drogeriach ROSSMANN . Dla mnie są bardzo dobrze wykonane jakościowo, ładnie pachną .

Plusy:
- ładny zapach
- odpowiednie do wrażliwej skóry
- nie pozostawiają tłustej warstwy
- odpowiednie do rąk i twarzy

Minusy:
- cena

Ilość sztuk: 56
Producent: HIPP Spółka Z o . o.

Dla mnie faworytem w tej potyczce jednogłośnie wygrywają HIPP Babysanft pomimo małej ilości są bardzo dobre dla dzieci i niemowląt. Zapach powala na kolana i nie jest mi straszne oczyszczenie skóry mojej kruszynki

1 komentarz:

  1. Ja jestem faworytką chyba najbardziej chusteczek nawilżanych firmy Pampers i Velvet.Przypadły nam najbardziej do gustu. Dobrze oczyszczają okolice intymne maluszka, są delikatnie i też ładnie pachną, nie wywołują u mojego maluszka reakcji alergicznej. Problem mam natomiast z firmą dada, pampersy jak i chusteczki nawilżane wywołują u mojego malca pojawienie się reakcji alergicznej :)

    OdpowiedzUsuń