niedziela, 21 lutego 2016

Pieluszki Toujours



Ostatnio miałam przyjemność testowania pieluszek marki Toujours, które dostępne są w sieci sklepów LIDL.
W paczce znalazłam pieluszki w rozmiarze MIDI 4-9 kg, ilość 56 sztuk. 


P2210355.JPG




Zalety:

- zaskoczeniem dla mnie jest to , że są cienkie , ale to nie przeszkadza gdyż świetnie wykonują swe zadanie, 

- chronią przed przeciekaniem , 

- nie krępuje ruchów dziecka, 

- fajny motyw sowy na pieluszce, 

- nie wygórowana cena. 

Wady: 

- zbyt krótkie rzepy, jednak jest to ważne gdyż przy dziecku zdarzają się sytuacje iż pieluszka sama się odpina. Szczerze przyznam, że miałam kilka takich sytuacji.

1 komentarz:

  1. Nie znam tej firmy, przy starszej córce stosowałam Sleep&Play i Dadę a młodszej córce kupowałam Babydream z tych ostatnich byłam najbardziej zadowolona;-)

    OdpowiedzUsuń