poniedziałek, 25 kwietnia 2016

AUSSIE MIRACLE MOIST - MOJA OPINIA



Jak już wspomniałam wcześniej ten zestaw otrzymałam od znajomej  , która bierze udział w projekcie wraz z portalem  https://www.everydayme.pl.  Ja otrzymałam próbki do przetestowania.

W skład zestawu wchodzi:

- Szampon do włosów suchych/zniszczonych/ pozbawionych blasku o pojemności 75 ml
- Odżywka do włosów suchych/zniszczonych/pozbawionych blasku o pojemności 75 ml 

OD PRODUCENTA:

Szampon AUSSIE MIRACLE MOIST To cud (w pewnym sensie). Wprawdzie nie taki jak narodziny dziecka czy zaćmienie słońca, jednak formuła z olejkiem z australijskiego orzecha Makadamia wnika w strukturę suchych i zniszczonych włosów, pomagając je odżywić i wygładzić. Silne nawilżenie.


Odżywka AUSSIE MIRACLE MOIST  z olejkiem z australijskiego orzecha Makadamia wnika w strukturę suchych i zniszczonych włosów, pozostawiając je miękkie, gładkie i odżywione. Silne nawilżenie.

FotoJet+Collage.jpg

Konsystencja:

Szampon posiada gęsta konsystencję więc mam 100% pewność , że zaaplikujemy go tam gdzie chcemy.Odżywka również ma gęsta i zwartą konsystencję.

Kolor:

Posiada perłowy kolor.Odżywka w odróżnieniu od szamponu jest przezroczysta.

Zapach:

W obu przypadkach jak dla mnie obłędny. Bardzo mi się podoba.


Moja opinia:

Szampon bardzo dobrze działa na włosy , stają się odżywione i świeże, a dzięki odżywce są bardzo łatwe do rozczesania.
Ładne i praktyczne opakowanie , które ułatwia proste dozowanie.
Minusem jednak jest cena , gdyż za 300 ml opakowanie zapłacimy 21,99 zł i to w zależności od oferty sklepu.
Polecam każdej kobiecie , która ma problem z suchymi, zniszczonymi czy pozbawionymi blasku włosami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz