piątek, 13 maja 2016

ŻYWIEC ZDRÓJ SOCZYSTY - MOJA OPINIA




Wraz z TestMeToo mam przyjemność testować nową wodę z sokiem o smaku jabłkowym Żywiec Zdrój Soczysty.

Do testowania otrzymałam 6 butelek po 500 ml.

OD PRODUCENTA:

"Porywisty wiatr wygrywający
na liściach drzew piękną melodię.
Gorąca lawa rozcinająca 
monumentalne , górskie głazy.
Zawsze , gdy różne elementy
natury łączą się ze sobą, tworzą wyjątkowy efekt.
Zainspirowała nas to do stworzenia
własnej kompozycji, idealnego
połączenia krystalicznie czystej wody
z pysznym sokiem z owoców."

ŻYWIEC ZDRÓJ SOCZYSTY
INSPIROWANY NATURĄ.



SKŁADNIKI: 

naturalna woda mineralna 91%, cukier, sok jabłkowy z zagęszczonego soku jabłkowego 4%, ekstrakt jabłkowy, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat, aromat naturalny.

P5021026.JPG


P5021023.JPG

BARDZO SMACZNA I ORZEŹWIAJĄCA WODA Z SOKIEM ŻYWIEC ZDRÓJ SOCZYSTY IDEALNA DO POSIŁKU, ALE RÓWNIEŻ NA INNE OKAZJE . SZCZERZE ZASKOCZYŁO MNIE TO POŁĄCZENIE , GDYŻ JEST TAK DUŻA ILOŚĆ TYCH WÓD , ŻE BYŁAM PRZEKONANA IŻ TO KOLEJNA JAKAŚ "PODRÓBA" LECZ SIĘ MYLIŁAM LEKKA,  NIE ZA SŁODKA  JAK DLA MNIE PRAWDZIWA PEREŁKA WŚRÓD WÓD SMAKOWYCH.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz