poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Testujemy z Canpolem


Już po raz czwarty   zgłosiłam się jako chętna do testowania produktów firmy Canpol w ich blogosferze, tym razem się udało i razem z Julią miałyśmy okazję wypróbować zestaw "Kolorowe zwierzęta".

W tej akcji otrzymaliśmy następujące produkty:

MIĘKKA KSIĄŻECZKA Z PISZCZAŁKĄ
6 M+

page.jpg


Od Producenta : Kolorowe rysunki i dźwięk piszczka pojawiający się po naciśnięciu książeczki wzbudzają zainteresowanie dziecka i zachęcają do pierwszej nauki. Wygodny uchwyt urozmaica zabawę i pozwala na noszenie książeczki. 

Moja opinia:
Książeczka świetnie nadaję się do zabawy.Julia jest nią zachwycona.Kolorowe strony z opisem w języku angielskim.


ZESTAW 7 ŚLINIAKÓW

page2.jpg

Od Producenta: Kolorowy śliniaczek skutecznie chroni ubranie dziecka przed zabrudzeniem w trakcie jedzenia. Wykonany z bawełny podszytej folią PEVA. 
Oferowany w kilku wersjach kolorystycznych.
Dostępny w opakowaniach po 7 sztuk, na każdy dzień tygodnia.

Moja opinia:
Fajna sprawa , gdyż mogę Julii założyć każdego dnia inny.
Skutecznie chroni przed niechcianym brudem.


TERMO OPAKOWANIE NA BUTELKĘ 

page3.jpg

Od Producenta:  Najlepszy sposób przechowywania schłodzonej mieszanki mlecznej lub przegotowanej gorącej wody w trakcie wyjazdu z dzieckiem lub codziennego spaceru. Odpowiednie do większości butelek standardowych i szerokich. Wyposażone w uchwyt zapewniający wygodne noszenie termo opakowania. Dostępne w kilku atrakcyjnych kolorach.

Moja opinia:
Już wcześniej miałam do czynienia z takimi opakowaniami i po raz kolejny się zawiodłam, ponieważ mleko które znajdowało się w środku wcale nie było ciepłe :(.


KUBEK Z OSŁONKĄ

20160714_145057.jpg

Od Producenta: Posiada plastikową osłonkę na ustnik, uniemożliwiającą wyciek płynu oraz zabezpieczającą ustnik przed zabrudzeniem. Gumowe uchwyty ułatwiają trzymanie kubeczka. Po zdjęciu wieczka, kubek zamienia się w tradycyjny kubeczek do picia.

Moja opinia:
Kolejna wspaniała rzecz w naszych zdobyczach. Julii jak najbardziej pod pasowała - bardzo dobrze ja trzyma  nie mam obaw , że coś się wyleję.

Butelka szerokootworowa anty-kolkowa EasyStart "Kolorowe zwierzęta" 240 ml
Butelka szerokootworowa anty-kolkowa EasyStart "Kolorowe zwierzęta" 120 ml

20160714_145149.jpg

Od Producenta : Nowa, przejrzysta butelka wykonana z najwyższej jakości polipropylenu. Jest trwała i bezpieczna - spełnia najwyższe normy jakości.
Zaprojektowana przy współpracy z doświadczonymi mamami, umożliwia karmienie naprzemienne bez ryzyka częstych kolek*:
Standardowo wyposażona w anty-kolkowy smoczek silikonowy o przepływie wolnym 3-6m+
Efektywny system odpowietrzania w smoczku zapobiega kolce
Szeroki otwór i czytelna skala umożliwiają szybkie, wygodne i precyzyjne przygotowanie odpowiedniej porcji pokarmu.
Oryginalne, kolorowe nadruki zwierzątek dodatkowo przyciągają uwagę i zachęcają malca do jedzenia.

Moja opinia:
Butelek z Canpolu używam od początku i jestem z nich zadowolona.
Miłe dla oka kolory i wygodne w utrzymaniu czystości.




1 komentarz:

  1. Świetna ta paczka do testowania.Chyba i ja bede musiała się tam zapisać. Najbardziej spodobały mi sie książeczki i jeszcze ze zwierzętami .Moja córka je uwielbia.

    OdpowiedzUsuń